Når vi har fuldmagten fra virksomheden, får vi fuld indsigt i den eksisterende firmapension og kommer derefter med vores forbedringsmuligheder.
Afregning for vores ydelser indarbejdes i vederlagsaftalen.
Vurdering af eksisterende kontrakt sammenholdt med den eksisterende beholdning, afstemt med virksomhedens ønsker. Her indgår pensionsstørrelse, tab af arbejdsevnedækning, dødsdækning, summen ved kritisk sygdom, sundhedsforsikring, afkast, reserver, rådgivning og valgmuligheder.
Med baggrund i de indhentede data udarbejder vi en optimeret pensionsløsning tilpasset de aktuelle forhold, som vi, hvis det er ønskeligt sender i udbud blandt relevante selskaber.
I praksis overtager vi servicering ved aftalens indgåelse, idet der altid er en opsigelsesperiode, hvilket giver os mulighed for at lære firmaet og de ansatte at kende. Således at eventuel overgang til ny udbyder kommer til at ske uden de store udfordringer for, hverken firmaet eller den ansatte.